Lyckades somna...

Efter att ha vridit och vänt mig i sängen kunde jag somna. Till slut. Ögonen höll på att åka igen flera gånger men jag har fått någon konstig smärta vid hjärtat de sista kvällarna så det plågades jag av en stund igår också. brumbrum.

Idag har jag varit hos coachen och det är lite roligt att han ger mig motivation till att gå ut och springa! :P När jag kom hem kom även mamma och pappa hem. De åkte till Stockholm inatt/morse för att hämta mammas kompis som kommer på besök från S:t Petersburg. Hon är supergullig! Hon kan inte engelska och Orela kan inte ryska men dom sitter där nere och kommunicerar jättebra nu :)

Har inget roligt för mig idag. Längtar tills imorgon :)

Just det, lägg märke till hur många gånger jag skrev Även i förrförra inlägget : P hehe fult inlägg.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0