Planerar

Planerar ju lite inför sommaren, eftersom att jag annars kommer sitta syssloslös när alla andra jobbar. Så jag funderar skarpt på att åka med min faster, farbror och mina kusinbarn till Östersund i juli. Vill veeerkligen! Skulle vara såå mysigt.

Och så hoppas jag att mamma får iväg mig, Erik och Orela till Uzbekistan så vi kan få gå på vår sysslings bröllop. Och så vill jag ju självklart träffa min älskade morfar :)

och så ska jag ju självklart till mitt älskade Turkiet. Det är också något jag verkligen längtar till...



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja, det skulle vara super mysigt om du också följde med! Dock lite trångt när vi sover kanske, men det löser sig nog! :)

2010-04-26 @ 16:52:49
Postat av: alina

Men jag har funderat på det! Om det blir en varm sommar så kan jag tänka mig att sova på luftmadrass ute i förtältet. Det måste ju vara som att tälta, men varmare. Och jag älskar att tälta så ;)

2010-04-26 @ 20:34:50
Postat av: Linnéa

jaså ja, men då om det blir en varm sommar är det ju perfekt! Annars har mormor och morfar sagt att en kanske kan ligga i mitt gången... men som sagt det löser sig nog & det skulle vara super kul om du åker med ! :)

2010-04-27 @ 16:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0