Pyssel.... ugh

Fasen, jag har alltid tyckt att det varit kul att pyssla men jag är verkligen värdelös på det. Och jag är ÄNNU sämre på att klippa! Det blir inte ens rakt när jag klipper efter en linje :P Alex kommer få bryt när hon kommer hit. haha Tack gode Guud för att hon ska komma hit och hjälpa mig sen :P

Jag som många andra kan inte heller förstå att det snöade och haglade här i Skara förut. Det är ju galet.

Nej nu ska jag kolla Andra Avenyn (vaaarför har jag fastnat för skiten? :/) :P

Imorgon ska jag till coachen, fredag ska jag ut med Elvira och på lördag ska vi/ett tjejgäng gå och käka på Mangos. Speeeeeenannnndeee ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ALINA SLUTA MED DET GENAST!!!!

Andra Avenyn är rent ut sagt SKIT!

haha

2010-04-22 @ 08:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0