Trötter

Jag skulle verkligen kunna somna nu. Är helt slut.

Idag åkte jag Sanda och Amanda till Skövde och shoppade presenter :) Jag köpte även ett par solglasögon som jag är supernöjd med. Jag och Amanda tog även tur till McDonalds medan Sandra var i skolan. När vi hämtade upp henne satte vi på högsta volym på radion och slänge med armarna genom fönstret ;)
Fick även se hur Amanda bor nu när de flyttat. Myyyycket mysigt ! Hon var även snäll och lånade ut kläder till mig som jag ska ha på fredag. (gud nu ser jag fram emot fredag!) Det blir en svart klänning med ljusgrå kavaj. :)

Sen, efter många påminnelser av Amanda, gick jag till Lisen som äntligen kommit hem. MYS! Vi pratade en maaassor tills jag fick ta och gå hem genom regnet för att skriva klart CVt och kolla Biggest Loser ;) Det bruna laget är fortfarande kvar! WOHO

imorgon ska jag till coachen. Inge mer.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0