Alla hjärtans dag

Jo nu kom jag på det! Vet inte om jag skrev det med egyptier är väldigt trevliga, iallafall de flesta. När vi var på ett apotek och kollade efter hennafärg så stog jag och kollade mot en ask med hårband som de sålde (både jag och mamma hade glömt ta med, och jag hatar att bada med utsläppt hår) innan vi skulle gå ut därifrån håller killen i kassan fram ett hårband till mig och säger att jag får det, han hade sett att jag verkligen ville ha det :)  Hur snällt som helst! senare i veckan fick vi även en aloe vera gel som kylde brännan. Supergulligt av honom!

En annan sak var att jag faktiskt hade glömt bort alla hjärtans dag. Tills en kille som jobbade på hotellet (han brukade gå förbi och småskratta åt att jag var så blyg) kom och sa att han hade en present till mig eftersom att vi var bra kompisar nu, och så gav han mig en minibukett med blommor, on valentinesday :) Gulligt!

Tänkte på det också, mamma och jag diskuterade det många gånger, hur äter kvinnorna som bär burka, på restauranger? :S

Annars längtar jag sååå mycket till fredag. Då ska vi ut i Lidköping. Ska berätta en sak för Elvira då, som jag förmodligen bara kommer säga till henne, för detta hade jag egentligen tänkt hålla för mig själv.  

Och lördag! Då blir det Melodifestivalen med fam. Svensson. :D Pizza och mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0