En vanlig dag

då man inte gör ett piss. Jag hatar vintern. Jag hatar när det är kallt, det är därför jag hatar att gå ut nu. Sommaren känns så långt borta som det bara går. Förutom när man tänker på Turkland. Det är Lisen vi behöver svar från snart så vi kan börja kolla flygbiljetter.
Det blir förmodligen så att Jag Lisen Orela åker dit ca. den 13 augusti.
En vecka senare, den 20 auagusti kommer Mamma Pappa Erik Elvira och Vincent.
Veckan efter det, den ca den 27 så åker Orela, Lisen, Erik och Vincent hem.
Japp. Så ser det ut och hoppas på att det blir så här. Men nu ska jag sluta tänka på det.

Jag har precis packat upp alla klänningar ur väskan. Det är kjolar och sånt som ligger kvar.
Om en vecka åker Jag Alexandra Erik Orela och Kristoffer till London och kollar på Dave Matthews band.
Sen i mars åker jag förmodligen med mamma till St:Petersburg. Hon vill ha hjälp med att städa ur mormors gamla lägenhet som vi ska sälja/byta. Jag har inte varit i den lägenheten på ca 12 år så det ska bli spännande :)

I maj åker Peter och Vincent till Spanien och då ska jag hem och göra min syster sällskap i ensamheten. Kan inte bli annat än mys tror jag! ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0