Hatar Sverige!

Jag tycker inte om detta land. Vill bara gråta för all snö och den kalla luften. Jag vill tillbaka till 30 grader, sol och lite sköna vindpustar.
Jag har haft det helt underbart med min mamma, som tyvärr hon inte hade det exakt lika bra. Hon var med i en bussolycka då hon skulle ta en tur till Luxor (jag valde att stanna kvar och sola på hotellt) så hon hade glassplitter i huvudet och en bit i näsan så det hade blött och andra hade brytit ben, revben osv.

Annars köpte vi skitgoda jordgubbar för 4 kr, som i Sverige hade kostat 50kr. Vi såg delfiner 2 gånger och åkte alltså på båttur 2 gånger. Vi såg på bordtennis Egypten m,ot Ryssland, Egypten vann med 5-0 :P Sen gick även jag ut med en jag blev kompis med där. Det var kul :)

En kille som jobbade på hotellet ville jag döda iallafall :P Han kom minst 5 gånger varje dag: "Hello. Ey, you want massage? Free massage, 5 minutes. eh?" "No thanks" "but its free" "Yes, I dont care, I dont want it." "But no money, free" Det slutade alltså med att han kollade på ordet Free på Svenska, för han trodde inte vi förstod.

Och dagen då jag var själv när mamma åkte på en tur till Luxor. HAHA!Det var jobbigt. Jag kunde bara sola ryggen den dagen för om jag vände mig om så visste jag att det skulle vara flera Egyptiska män som tar kort och filmar med sina mobiler "diskret" och "kollar i smyg". Det var rätt äckligt, för det var från gamla gubbar till småpojkar.

 

Jag vill inte vara hemma :(


Kommentarer
Postat av: alex

Men herre Gud!!! Varför säger hon inget för! Dumma mamma. Jag hade faktiskt en obehagskänsla när ni var borta, kände på mig att något hänt.

2010-02-17 @ 14:17:58
Postat av: Anonym

vet inte om du läser vad jag kommenterar tillbaka men... hon vill nog inte göra dig orolig, utan säga det när ni ses nästa gång istället. Hon berättade för pappa förut idag :) Men hon mår ju fint så. Hon var bara superchockad när hon kom hem på kvällen. Jag kände också på mig något ungefär vid samma tid som krocken hände. Hade en obehaglig orolig känsla i hela kroppen...

2010-02-17 @ 20:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0