Jag är lite av en tönt :P

haha ja jag kan faktiskt erkänna att jag är lite av en One Tree Hill-tönt. Ibland, då jag tänker som mest och grubblar över något, så gör som i One Tree Hill, jag sätter på radion och kollar vilken låt det är som spelas just då. Denna låten talar om vad som skommer ske Med just det du tänker på. Det handlar om det du grubblar över. :) ja, ibland får man det svar man vill ha, och ibland får man svar man inte alls tycker om.

When love takes over var det igår. Det passade in äckligt bra, texten alltså.



Nu blir det pulka med Erik, Orela, Linnea, Axel, Albin och Annie :D

Kommentarer
Postat av: nea

pulkan var grymt kul ;D

2010-02-07 @ 17:03:20
URL: http://lingonskogen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0