Lugn kväll

Efter att tagit hand om Vincent både idag och igår så tänkte jag ta en lång stund i badkaret för mig själv. Tänkte ta och lägga mig och läsa, låtsas som att jag egentligen ligger på stranden i Hurgada och läser.

Vet ni. Jag har haft turen att träffa de två finaste leenden i hela världen. Ett sitter på en person här hemma i Sverige, och personen vill jag umgås med sjukt mycket hela tiden :P
Det andra leendet satt på en person i Egypten faktiskt. Jag kan inte förklara hur vackert det var, jag blev glad själv varje gång jag såg det :P

Sen så har jag märkt att jag missat massa bra ny musik när jag varit borta. Gillar för tillfället
Timbaland feat. Katy Perry - If We Ever Meet Again
Kery Hilson - I Like
Leona Lewis - I see you

jättemycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0