Meeer

Kom på lite fler roliga saker att berätta. Under min resa åt jag faktiskt både fisk och bläckfisk! Attans vad jag är bra :) Mamma åt t.o.m från en mussla. Såg förjävla äckligt ut, och var tydligen det också :P

På första båtturen vi åkte fick vi en livvakt. haha, mamma tyckte det var obehagligt, själv tyckte jag det var skönt. Han hjälpte oss på och av båtar, såg till så vi fick stå längst fram i båten när vi såg delfinerna, han såg till så att konstiga människor inte pratade med oss osv :P

När jag är utomlands så är det ungefär enda tillfällena då jag läser böcker. Det gjorde jag nu. Det kom fram typ 4 pers och sa: det bästa du vet måste vara att läsa böcker! Jag skrattade och förklarade att jag annars aldrig läser böcker hemma.

Måste ner och hämta boken och biljetten som jag skrev ner en massa saker på :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0