Som sagt..

När man bara sitter inne så är det inte lätt att inte sitta med datorn i knät. Och som sagt... längta utomlands. Jag tänkte på det, om jag kommer vara i Turkiet i ca. 4 veckor vill jag hitta på något. Inte enbart sola, bada och festa :P

Så nu ligger jag och kollar på vad man kan hitta på i närheten av Bodrum/Gümbet.
Checklista, vad jag vill göra:

- Gå upp till kvarnarna och kolla på utsikten

- Åka på båttrip (som vanligt, älskar det!)

- Åka till Turgutreis eller Bitez (vi har bott på båda ställena en gång i tiden :) Trivdes alla gånger)

- Gå ut i Bodrum

- Besöka Turkbuku (ska tydligen ligga i Bodrum, och vara Turkiets eget St Tropez)

Ja, det är vad jag hittar som verkar intressant i Bodrum. Mamma får kolla upp något intressant som ligger längre bort. Typ Efesos eller Pamukkale eller något liknande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0