Vårlängtan

Nu kan våren komma tycker jag :) När man vaknar på morgonen av att solen lyser en i ansiktet, käkar frukost på altanen och inte behöver ha tjock vinterjacka, halsduk och mössa på sig. Åååh vår är nog den bästa årstiden tror jag :) Jag blir lycklig då. Det är då man vet att vintern faktiskt är över för den här gången, och man vet att det inte är lång tid kvar tills sommaren kommer. Stor plus är att jag också fyller år på våren ;) Det borde alla få göra hehe ;P

Man glömmer helt bort våren när man sitter och vill ha bort vintern, det gör jag iallafall. Förut längtade man ju till sommaren för att man skulle få sommarlov, fan jag har lov varje dag så det är ju skit samma nu :P

Och jag ska till London om en vecka! Måste börja lägga fram saker jag ska ha med mig, leta upp sovsäckar.
Och jag ska till St:Petersburg i mars. Hoppas det har börjat bli vår där då :D

vår vår vår vår vår :D I LÖÖVE

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ååh, jag håller med om att våren kan komma! det känns nästan som vår ute nu! även fast jag helt klart tycker om vintern så tycker jag att våren kan komma nu speciellt nu när snön redan har börjat smälta bort, då är det ju ingen idé för den att sluta! ;)

2010-02-28 @ 16:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0