Vet ni vaad? :)

I sommar ska jag köpa mig ett par jeansshorts. Japp, det är så snyggt till ett par bruna ben och både tajt och otajt vitt linne. Sen har jag hittat ett par snygga solglasögon som jag tänker önska mig i födelsedagspresent men tror absolut inte att jag kommer få, så det får bli att jag köper dom själv då jag har pengar (alltså om 500 år när jag väljer att jobba på McDonalds för att det inte finns något annat)

Min önskelista ser ut såhär. Jag har bestämt mig för att jag vill ha många små paket istället för någon stor. Alltså skippar jag att önska mig en resa, då mina föräldrar är såpass snälla och betalar Egypten och Turkietresan (får jag jobb ska jag absolut betala för resan till Turkiet, för jag börjar förstå mer och mer, nu när jag blir äldre, hur mycket mina föräldrar gör för oss barn.) 

·        Lauren Conrads bok L.A. Candy finns på www.adlibris.com
·        Pengar
·        Ögonmask

·        Solglasögon från www.asos.com

 http://www.asos.com/Lauren-Conrad/Asos/Asos-Bridge-Detail-Cats-Eye-Sunglasses/Prod/pgeproduct.aspx?iid=858621&cid=4545&sh=0&pge=4&pgesize=20&sort=-1&clr=Tortoise

·        Klänning rosa från www.asos.com storlek Uk10

http://www.asos.com/Asos/Asos-Cotton-Trapeze-Beach-Dress-With-Pockets/Prod/pgeproduct.aspx?iid=938590&cid=2238&sh=0&pge=2&pgesize=20&sort=-1&clr=Jazz+Pink


Annars, vet ni vad mer!? :) Jag ska fömodligen tatuera mig på fredag! :D Skulle egentligen gjort det för några veckor sedan, med min faster och farbror, men med tanke på att jag inte har några pengar alls så fick jag stå över. Men nu hörde dom av sig igen (Jag vet! Dom är galna, dom tatuerar sig hela tiden! :D) och så sa dom iallafall att eftersom att jag ändå vill ha en såpass liten tatuering så ger dom mig det. SÅ SNÄLLT! Jag har sån tur att jag har en sån fantastisk familj och släkt!


KusinKennys fru Marie, Faster Mia, Pappa, kusinbarnAxel, systersonVincent, systerAlexandra, brors flickvänOrela, kusinbarnAron, kusinbarnLinnea, systermanPeter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0