Filmtips

Joanna gav mig endel filmtips som jag ska försöka titta på. Och även Erik och Orela, de sa åt mig att kolla på Drag me to hell, så den vill jag se. (bara jag slipper sova själva samma natt :P)
Alex och jag kollade äntligen på Benjamin Button och fy satan vad bra den var! Höll inte tårarna i slutet, sen kollade jag på Alex som låg och storlipa :P haha! Nej men den filmen var supermysig. Bättre än Avatar (lär ju vara 5 miljarder som vill döda mig nu bara för att jag sa så :P)

Sen så har jag fått nackspärr eller något liknande. ÅÅÅÅH Pappa frågade mig förut: Hur går det med foten? Jag svarar: hmm..... ja du, det är bra. haha! Det har jag inte tänkt på fören nu! Mamma lägger till: ja det onda i foten har väl gått över till nacken.... kanonbra!



Jag och Lisen ca 2005, kl. 4 på morgonen, när vi skulle åka igenom skara och åka och bada :P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0