Helglängtan

Både längtar och vill inte alls ha helg. När det är lördag så är oponeringen klar och jag är klar med att läsa. På lördag åker Amanda och Johanna och är borta i evigheter. Urs jag blir deprimerad av att tänka på det.

Men på lördag ska jag Axel och Linnea till min faster och hennes man och bada tunna! Åh vad jag ser fram emot det! Dom har haft den länge men jag har bara inte haft tillfälle till att komma dit och bada i den. Och så vet man ju att man kommer bli bortskämt. De skickade precis ett sms och frågade om jag hade något önskemål på maträtt... Jag har så dålig fantasi och jag bad om överraskning ;)


Sitter och tänker för mycket nu för tiden. Sån här pirr i magen, längtan och rädsla har jag inte känt på ca 2 år.  Och allt jag fick höra och se i lördags fick mig också att tänka... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0