HURRA!

Eh jag är så trött så jag ser suddigt. Opponeringen höll på från 9 till 16 och jag höll på att dö av uttråkning lite då och då men jag överlevde. :) Och vi fick mycket både bra och dåligt, så på måndag ska vi ses en sista gång och finslipa på skiten, skriva ut och lämna in. Skönt! MEN jag vill inte lämna Joanna, hon är så underbar vän så det går inte. Har skitkul med henne :( OCH nu är jag arbetslös och när jag satt på tåget fick jag en klump i magen när jag kom och tänka på det, så nu har jag suttit och skrivit på både ett svenskt och ett engelskt CV. Hurra! ;) Skickade det till Orela så hon kunde rätta, blev nog en heeeel del fel vid denna tidpunkt. ;P En större klump som satte sig i halsen och fick tårarna att nästan komma var när jag kom på att Amanda och Johanna åker imorgon. Alla lämnar mig! :( ;P

Är inte riktigt min turvecka idag som sagt, och det har nästan bara blivit värre och värre för varje dag så imorgon lär jag ju bryta något när vi ska bada tunna och på söndag kommer jag få fågelbajs i huvudet.





Funderade också på en sak. Och jag kan ju liksom inte komma på svaret själv. Jag funderar på om jag är så hemskt elak så att jag förtjänar det, eller om jag helt enkelt är för snäll? Jag menar, personer som man tycker är så genomfalska och elaka tycker säkert själva att de är snällast i världen. Så det kan man nog helt enkelt aldrig få svar på. Jag förstår bara inte varför alla beter sig dumt när jag försöker vara så snäll som möjligt. Äh, detta blir konstigt, när ni inte förstår vad jag tjötar om..... men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0