Inte min turdag

Tror inte det har varit min dag riktigt idag. Först så var det iskallt imorse… när jag skulle köpa biljett hem till skara var det 20 min kvar tills bussen gick. Jag tänkte att jag skulle hinna förbi Lindex på station och köpa strumpbyxor. Dock hann jag inte eftersom att mannen före mig i kön var väldigt pratglad så han tog 10 min på sig att köpa en ynka biljett. Så jag fick gå direkt till bussen, lite lätt irriterad. Tänkte att jag skulle få en lugn resa hem men då sätter sig 2 mörka kvinnor (ursäkta inte såå nu men) dom pratar ju väldigt snabbt, mycket och högt så jag fick sätta på högsta volym på mp3n eftersom att de satt preciiiiiis bakom mig! ÅÅH! Sen började deras bebis att skrika (en bebis på typ 1 månad, eller 2 veckor kanske. Skit liten, och deras skrik är oftast hemskast) huvudverk, magont, ja allt vad jag nu fick, så jag hade även ont i öronen efter det av den höga musiken.

Och idag sa mamma att hotellet vi ville bo på i år igen i Turkiet är fullbokat hela juli och augusti! AAAH! INTE min turdag idag! Snälla låt mig få turdag på lördag iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0