Morgontrött

Ja det vet många att jag är (speciellt 2 st. från Östersund ;)) Imorse kom mamma in i mitt rum och lämnade av Vincent. Mamma och Pappa jobbar ju så jag fick ta honom kl.8. Det är inte OK när jag inte är förberedd :P Jag fick springa runt och säga nej till allt han gjorde. Tillslut orkade jag inte... det slutade med att jag fick skölja hans mun med vatten pga att han käkat jord från en av mammas blommor.... hrm.... Sen räddade Orela och Erik mig tack gode gud! runt 12 åkte jag och min bästa vän till Skövde. Gick runt lite, hon shoppade på, jag inhandlade strumpbyxor (där har också de 2 östersundborna varit med om ett av mina största vardagsproblem, att jag inte har några hela strumpbyxor, och då blir jag galen) köpte även ett armband på rea. Heja Rea!

Hela resan bestod av Queens och superhumor :D

Sen har jag städat. Skönt att ha det lite renare nu, efter jul och nyår då vi haft fullt hus.

imorgon kanske vi drar ut och tar en öl eller något. Förfest till festen på lördag kanske ;) naaaaT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0