Mysdag

Ja verkligen en jättemysig dag har det varit.

Som vanligt så går tiden så snabbt när jag är med Elvira. Vi pratar om allt mellan himmel och jord, skvallrar, klagar, skrattar och skojar när vi är tillsammans :)

Sen blev jag och Sandra hämtade av Amanda och Jenny och vi åkte upp till Frida. Hon fick en kaffekokare m. tillbehör av oss som förhoppningsvis var uppskattad. Känner ingen som dricker så mycket kaffe som Frida :) Det bjöds på jättegod mat och fina tal. Mycket prat vid "barnbordet". Även här var yngsta 18 och äldsta 25 :P haha! Trevlig släkt har hon också den där tjejen :) Så det var verkligen ett mysigt kalas.

Efter det när vi körde hem Jenny till Ardala så ringer Lisen. Urs vad jag saknar henne nu! Ska bli så skönt när hon kommer hem så vi kan umgås som vanligt igen.

Lång och bra dag. När jag kom hem så var Vincent en kramis och kramades hela tiden. Finare systerson kan man inte få! Jag lovar och svär!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0