Pulka

Jag och Mamma bestämde oss för att gå ut med Vincent i pulka. Han satt jättebra men efter typ 3 min så somnade han :P han såg så död ut som det bara går. :P Ska lägga ut bild sen när jag lagt in de vi tog med mammas mobil. Han är så söt den lille grisen. Dock inte nu när han gnäller, därför smög jag mig upp och gömde mig på mitt rum nu. Kollar Simpsons och ska snart sova. Han tar kol på mig, springer runt och sen sista promenaden nu var droppen. Kommer kunna sova hur bra som helst inatt. Känns skönt eftersom att jag ska upp ganska tidigt för första gången på väldigt länge nu :) På jullovet och sommarlovet blir det lätt att man vaknar så sent om vid 12 varje dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0