Så ointressant som det går :P

Men jag har sorterat bland mina underkläder nu ikväll (ja, sååå mycket bra går det på tv just nu :P)
och jag är lite chockad över en massa olika saker. Jag har ungefär 20 par rosa trosor. Jag tycker inte ens om rosa! (men dessa är fina ;)) Sen har jag sjukt mycket string, och jag har inte använt string på typ 2 år tror jag. Shit, tänk den tiden då man Enbart hade såna på sig :P
Sen har jag ca 25 par med fjärliar på. Helttäckt, men ett få tal, men En stor osv :P japp, I like them! Och så har jag två HV trosor som är bland de skönaste trosorna som finns i hela världen!

Sådär, där fick ajg förmodligen inte en enda som läste denna text eftersom att det bara är jag som är fashinerad ;)

Ps, skönast och Finast är mina nättrosor. Ingen troskant som är obekväm eller nått ;P hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0