slutaslutasluta

Vissa personer får mig att bli nervös. Man vet att man bör lita på dem, och gör det, men ändå inte! It happened before, why not again?


Kanske inte överdrev på nyår.




SLUTA nu Alina Nyberg :P Skrev det här så jag skulle sluta tänka på skiten.
Iallafall så åker jag till Göteborg imorgon och på torsdag. Lät som att de i gruppen ville att vi skulle ses den 6jan. också men då har Frida kalas så jag tänkte fjäska lite för dom så jag slipper åka till Göteborg då också. :P
Sen är det fredag och då ska jag väl ta och städa, iallafall nedervåningen, och sen slänga in alla ömtåliga grejer in på mamma och pappas rum . Bra att man har Amanda som kan öppna flakor med tänderna och låsa dörrar utan lås ;)


Jag Frida och Andreas på hörnet :) på nyår

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej!

Kolla gärna in min blogg och passa på och fråga någonting du undrar över om mig under min frågestund:) kram

2010-01-04 @ 18:27:43
URL: http://sandroou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0