TRÅK

Ja så var även Hejdåfesten over. Tråååkigt! Det var iallafall en jätterolig fest. :) Men många bra vänner. Någon som dock gick bakom ryggen som tog Amandas mobil vilket inte är omtyckt. Men vi körde iallafall lekar och det var mycket prat, skratt och hög musik :)
Jag vill iallafall inte att dom åker. För det första för att jag kommer sakna dom och ha skittråkigt utan dom. För det andra för att de ska utomlands och bli bruna som stryk. Jag vill också! Så jag hoppas verkligen på en resa i födelsedagspresent. Det ska jag önska mig och en bok. Det är ju inte mycket begärt ;)
Ska ju iförsig till England i mars och det ska bli skitkuL! Dock blir man inte brun där, det är det enda minuset. :P

Och på fredag har vi oponering. Heja! Känner mig trött och har ont i huvudet just nu, men blir nog bättre imorgon (och ännu bättre när oponeringen är klar) Så ikväll blir det till att söka jobb!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0