Yran 2010

Njaaaa måste jag säga. Iförsig är det ju sjukt lång tid kvar men än så länge suger ju banden som ska spela där, förutom Hoffmaestro & Chraa, de hade varit roliga att kolla på. Men Lars Winerbäck (mitt största hatobjekt) och typ Kent som har gått ner sig totalt de senaste åren... bläblä och åter blä. Jag och Lisen som velat åka tillbaka dit flera år i rad nu, men aldrig blivit av. Hoppas jag får sommarjobb så jag slipper åka iår igen. Hahahah OptimistAlina är på G! ;)

Mamma kommer hem ikväll. Tack gode gud, var inge kul alls att sova själv inatt. När jag sover själv hemma ligger jag i soffan i tv-rummet och har tv´n på tills morgonen :P

Pyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0