Ja, igår skrattade jag !

hehe Gör jag väl i vanliga fall också men. Det sades så många roliga och konstiga saker igår.

Vi satt och diskuterade en killes tatueringar. På en var det typ sån där vikingatext på, så jag frågade vad det betydde. Då började han rabbla upp massa konstiga saker, typ pipskägg och kvinnoskägg... Då säger Sandra: Men... kvinnoskägg.... vad innebär det? Helt seriöst. Killen kollade konstigt på henne och sa: ööh...m... jaa skägg som sitter på en kvinna?

Sen satt vi och diskuterade att svenska killar inte gör mycket för sina tjejer, typ bjuder på middag, mat ute, kommer med blommor eller liknande. Då säger marina: Men min kille bjuder på sig själv... var av jag börjar asgarva! hhahaa " men det är ju inte samma sak!!" (bjuda på saker och bjuda på sig själv)

Sen sa en kille: Om du var singel hade jag haffat dig direkt! Jag blev rädd... vad betyder haffa? Låter kriminellt?

Tror man måste varit med för att fatta, och det var nog inte så kul som jag tyckte att det var, som vanligt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0