18/6 2010

Har varit med Elvira hela dagen och det har varit superkul :) Vi satt först och tjötade en massa, hon fick berätta om sin student och studentbal. Sen åt vi, vi åkte även ut till Botorp där Erik och Kristoffer höll på att spela in dödsmetal-trummor , och där Orela hade städat såååååå mycket och fint :) Sen åkte vi hem och kollade på "Min stora feta grekiska semester" som var bra, men den hade absolut inget med "Mitt stora feta grekiska bröllop" att göra. Det enda som var samma var huvudpersonen (som inte spelade samma person alltså) och att det hade grekiskt tema :P Men den var bra iallafall :)

Hade planerat att jag inte skulle behöva sova själv, men så ändrade det sig så nu får jag göra det iallafall. Det suger.

Imorgon ska jag hjälpa Amanda på 170års fest :) Ska bli kul! Hade gärna åkt till min faster och farbror innan där släkten ska grilla, men har ingen skjuts hem tyvärr så det får jag helt enkelt strunta i :)

Bu för maradona men heeeja Argentina i VM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0