Nervös inför resan?

Urs jag har mått så illa de sista dagarna. Jag funderar på om det kan ha med resan att göra, för de sista gångerna jag har rest så har jag mått illa dagarna innan. Ja herregud, när jag åkte till Glasgow mådde jag ju illa hela resan också :P Förstår inte varför jag skulle vara nervös dock . Kan ha å göra med att Mamma har skickat iväg hennes två blygaste mesigaste barn (jag och erik) Tack gode gud att Orela ska med ;)

Igår var Lisen här en stund . Alltid lika kul och lättsams med henne :) Hoppas det fixar sig med hennes jobb när vi ska till Turkiet bara. Annars kommer vi få ändra på en maaaassa, för jag tänker ju inte direkt åka dit själv i 5 dagar :P

I helgen var vi först hos Jonas på midsommar. Kanonmysigt och så där "lugnt" som jag ville ha det. :) Dagen efter åkte vi ner till Lysekil och sov där en natt :) Igår jobbade jag, och idag mår jag illa :P

Sitter nu och väntar på att min kära vän Amanda ska sluta jobba :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0