Rotat ur min garderob

Ja herregud, jag kommer få gå i samma kläder varje dag i Uzbekistan för jag har typ inget i min garderob som både täcker knän och axlar. Tack gode gud att min syster hade 2 kjolar jag kunde låna iallafall.
Känns så dääär lockande att åka till 40 graders värme där det inte finns någonstans att bada :P Men mina släktingar tycker nog det är kul att vi kommer, min ena syssling har t.o.m skrivit det till mig på facebook :)

Ja, jag kommer inte på så mycket mer att skriva om. Förutom att ; för mig får vilket lag som helst vinna fotbolls-vm bara det inte blir Tyskland. Klarar verkligen inte av dom. Inte herr ELLER dam-laget... Damerna där är ju inte ens damer! Dom är män allihop!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0