BUU

Det är ju när man vet precis vad man ska köpa som det oftast inte brukar finnas eller att man inte hittar. Jag lovar att imorgon, när jag och pappa åker till Skövde, så kommer jag inte att hitta de där chinosen som fanns på H&M i London. Det var så bra typ, inte H&M-B-tyg liksom. Sen ska jag köpa strumpbyxor också med det vet jag att det finns på Lindex. Mina favissar ;)  Skulle egentligen köpt gummistövlar men mamma ångrade sig, sa att det inte alls skulle regna i R, så jag lånar alex varma skor istället :)

Woho! Imorgon kommer Vincent :D Och Peter :/ Övningsköra ? Pappa kom med förslaget att köra till Skövde  med Peter, jag blir superarg, vill pappa att jag ska krocka och dö ? Jag är liksom på "hur startar man bilen"-statiet nu, eftersom att jag inte har kört på 1 år.  buuu på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0