Gårdagen

Helmysigt som vanligt med släkten! De kom vid 5 tiden, vi käkade mat och pratade massor. Sen var det dags för Melodifestivalen. Pappa var knäpptyst under heeela programmet förutom när Salem spelade.... för då var Björn med... och de två är de två människor min pappa tycker minst om i världen tror jag. Då böjade han iallafall peka finger :P
Jag mamma och Linnea dansade en egen dans till Salem och blev väl lite besvikna när han inte vann :( men jaja, Anna är som sagt helt okej, dock en lite långtråkig låt så vi kommer nog komma bland de sista IGEN, fast den här gången inte ens gå till final.... tråkigt.

Så sov vi här allihop, jag och Axel vaknade väl sist och sen blev den dunderfrukost. mmmm räkmacka!

Nu ska jag orka gå och duscha klä på mig och sånt... böö

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Helmysigt var ordet!

Dansen till Salems låt var bäst! Han borde vunnit så borde vi lärt ut den till alla så sen när han sjöng den skulle alla i hela världen dansa så så skulle han vinna för att dansen är så bra :D

2010-03-14 @ 15:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0