Heja Ryssland

Dessa 24 timmar har jag insett att jag inte är till för att vara barnvakt. Jag är heelt slut! Och ändå var det liksom inte så jättejobbigt. Elin var lugn, ville spela dataspel, kolla på tv, måla naglarna, fika osv. Jobbigast var att vi skulle leka med en docka, och det slutade med att JAG skulle vara mamman till den och att den alltid bajsade på sig så JAG var tvungen till att byta blöja (ja, var 3 minut ungefär) ja :P Typ hela detta dygnet handlade om bajs kan jag ju säga, eftersom hon som sagt är 5 år så ;P

Jaja, huset var absolut inte läskigt att sova i, det enda jag var rädd för var Elins armar som slog mot mig, HÅRT, när hon sov. Det gjorde riktigt ont. Eller när jag vaknade mitt i natten och hon var helt borta. Mitt hjärta dunkade sjukt Hårt, tills jag drog upp täcket... hon är så liten så det syntes inte att hon låg där under.... ja, NEJ jag är inte till för att vara barnvakt.

Sen så hejar jag på Ryssland i Eurovision! ;)



Och så hejar jag på Salem Al Fakir i Sverige. Kommer bli fullt hus här hemma på lördag, då både familjen Svensson och Åberg kommer hit. KANON! :D (Håkan hejar på Ola ;) hahaha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0