Helgen i London

Härligt! Vi kom till London ganska sent på kvällen så Shaun mötte upp oss, vi gick och handlade chips och sen åkte vi hem till honom. Jag och Alex la oss på golvet och sov, även Kristoffer sov där sen. Vaknade några gånger av att de spelade skithög musik :P Men dom gick nog och la sig vid 4 tiden.

På lördagen gick vi på stan. Jag Alex och Orela gick igenom de affärer vi ville kolla i, jag köpte med billiga nödvändiga saker från Primark ;P Typ strumpbyxor, bh utan band, ett linne med en fjäril. Köpte 3 ringar också. Det jag vill ha nu är ett par chinos som de hade på MH, dock bara i storlek 40 vilket är alldeles för stort så jag hoppas på att Sverige har ett större storleksurval.

Konserten med Dave Matthews Band var kanonbra! Kan inte påstå att jag såg väldigt mycket med tanke på hur långa alla var som stod just framför mig  men jaaajaaa :P

På söndagen var jag tjurig pga en visdomstand som inte alls vill vara min vän. Men vi gick, gick, gick och gick lite till den dagen :P På brick lane? gate något sånt :P

Sen sov vi på flygplatsen. Alex och Kristoffer snarkade ikapp så jag sov väl så däääär bra på golvet men :P

JO! Vi åt världens godaste thai mat också... i en engelsk pub :P hehe lite kul :)

Imorgon till onsdag kväll ska jag vara barnvakt åt mitt kusinbarn Elin. Hon är supersöt, men galen så jag är liiite nervös, för vi ska vara själva i deras läskiga hus ;) Men det blir nog bra. Vi ska ha tjejmys, äta godis, spela dator, kolla på Halv 8 hos mig osv. Det har hon bestämt. :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0