Helt slut

Jäj! Byxorna jag såg i London, H&M, fanns i Skövde också! Och vet ni, jag köpte lite tajtare! (Jag som älskar baggy kan ofta ta en storlek för stort för att de ska vara tillräckligt pösiga liksom ;)) Sen hittade jag ett par fina ljusa jeans som jag verkligen ville ha men har inte råd med det så :) Det fick bli en t-shirt och en vanlig tröja också.

Sen kom Peter och Vincent så jag och Peter åkte faktiskt ut och körde lite :) Jag är den mest livräddaste människan för att köra. Men idag har jag lärt mig : Jag ska inte bry mig om bilen bakom, jag kör min bil, de kör sin bil. ;)

Jag är skittrött nu. Var slut redan innan Desperados Housewifos, men kunde ju inte missa det, + att jag hade en gosVincent sovandes i famnen. MYSIGT!

Jag är så jävla festsugen! HAHA! :D


Kommentarer
Postat av: alex

Du har missuppfattat det lite... De andra kör sin bil och DU kör PETERS bil. Du får komma hem snart och se om du vill låna några kläder innan jag packar ner dem :P

2010-03-24 @ 08:17:47
Postat av: Anonym

Ja jag får ta och hälsa på er någongång efter påsk :) Var väldigt länge sen nu :)

2010-03-24 @ 22:22:12
Postat av: Anonym

haha neeeej, de kör sin bil, jag förstör peters bil ;)

2010-03-24 @ 22:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0