Mardrömmar

Som vanligt när jag är själv hemma så drömmer jag mardrömmar. Eller det var inte överdrivet läskiga drömmar men det var ändå så jag hade lite panikkänsla när jag vaknade (alla gånger :P)

Först drömde jag att vi skulle flytta, vilket jag inte alls ville. Huset såg ut som ett lite skjul utifrån men hade tre våningar och 100 stoora rum inuti. Men det spökade. Och jag hittade aldrig till rätt rum. Och det fanns ett GYM på undervåningen, som var för allmänheten, och det var lite jobbigt för vi kunde inte låsa dörrarna från gymmet in till vårt hus. Urs

Sen drömde jag att folk tog fel på party-lördag, och kom på fredagen istället. Och då började de äta upp vår påskmat! INTE OK! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0