mmm....mys

Mysig dag igår. J kom och umgicks med mig heeela dagen. Vi kollade på en skräckfilm som hette The Amityville Horror, läskig och sån där film som har hänt på riktigt, vilket jag alltid blir mer rädd för då :P
Nu ska jag kolla upp andra skräckfilmer jag inte sett än, för nu är jag verkligen på humör för skräckfilmer.

Kanske borde kolla med Axel och Linnea och dom vill åka med mig till Mia och Håkan någon helg snart, i slutet av april eller något, vill nu det? ;) För då kanske jag kan ta med en skräckis, och så kan vi få svårt för att sova där ute på landet ;)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ååh! det vill vi verkligen! tycker det låter som en bra idé! :D

förresten The Amityville Horror är inte den vi såg någon gång med Alexandra när vi tog det där kortet på dig och axel så du höl på att dö av skratt? :p

2010-03-12 @ 21:59:59
Postat av: Anonym

haha ja jag kände igen filmen och tänkte att jag hade sett den! Men såg vi den DÅ? haha det är ju jääättelängesen! :P Typ 5 år sen? Hihihi måste hitta det kortet och lägga ut på facebook eller något. Klippa ut Axel liksom ;)



Bra, då kan vi kolla med Mia och Håkan imorgon, dom kommer ju också :)

2010-03-13 @ 00:06:29
Postat av: Linnéa

ja det var ju när pappa fyllde femtio så det var rju några år sedan :p

hahaha, det koret är snyggt! ;)



ja men det låter bra :)

2010-03-13 @ 12:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0