Planerar

Har ont i hela kroppen just nu. Mest ryggen vilket inte är bra. Det är förmodligen efter att jag skottade snö i över 2 timmar igår. Inte smart.

Så nu sitter jag och kollar på Life of Ryan och undrar varför dom inte visar Laguna Beach igen?
Oooch så sitter jag och planerar inför Melodifestivalsfinalen. Tänkte ta och ha tävling, alla får gissa hur det kommer sluta, alltså vilken plats alla kommer på :P Mat vet jag fortfarande inte. haha mamma och jag funderar på att sno Linneas idé, Rysk sallad alltså ;P men jag ska kolla med Peter, han brukar ha bra ideer när det gäller mat.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ååh, jag tycker det låter som en bra idé om ni snor min idé :D haha

2010-03-03 @ 17:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0