SÅ TROR JAG

JAG VILL:

1. Salem Al Fakir - Hurra vad jag älskar all musik han gör! Sett honom live, lika bra då!

2. Anna Bergendahl - Mysig låt, gillar dock inte att hon sjunger som en uppstoppad tant

3. Darin - Han sjunger som en gud, spelar ingen roll om låter är skit, det blir bra ändå.

4. Peter Jöback - Vem smälter inte för musikallåtar

5. Ola - Trökig låt, men gillar pianot i början ;)

6. Andreas Johnson - SKITTRÅKIG LÅT, men han sjunger ju bra, och dom under är ännu sämre så...

(härifrån kvittar det, skitkassa allihop)


7. Erik Sadee - Varför höll TImotej på att bli diskade när denna låten låter som Britney Spears? :S

8. Jessica Andersson - KASS

9. Timotej

10. Pernilla Wahlgren - HAHAHAHAHAHAHAHAH! Jag hatar familjen Wahlgren, falska och vidriga


JAG TROR:

1. Anna Bergendahl

2. Salem Al Fakir

3. Timotej

4. Erik Sadee

5. Darin

6. Peter Jöback

7. Ola

8. Andreas Johnson

9.  Jessica Andersson

10. Pernilla Wahlgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0