Shopping

haha jag har kommit på att jag är bäst på att shoppa. Jag vet vad jag vill ha och vad jag behöver, och sorterar alltid bort allt jag veeerkligen inte behöver för att inte slösa pengar i onödan. Jag tar inte lång tid på mig heller eftersom att jag som sagt redan vet vad det är jag letar efter. 

Hur jag kom och tänka på det här var när Lisen förut skrev : Vi kommer ha skitkul i Turkiet första veckan, Hon jag och Orela. Då måste du ta med högklackade skor...

Ja det är ju klart jag måste, jag åker med de två längsta tjejerna jag känner :P haha! Ugh, jag som älskar att gå ur i Turkiet med mina platta ballerinaskor....Det går ju liksom inte ens sen när Elvira kommer, för hon är också lång! MEN! Jag kommer ha de bästa bodygardsen som skyddar mig från och slår ner dumma turkar ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0