Tröttheten smyger sig närmare

Jag är supertrött och klockan är lite över 21. Det kanske är bra, för jag hade tänkt gå upp tidigt imorgon (9 är supertidigt för mig) och gå ut och gå. Måste sluta sova så länge som vi sov idag :P Dålig vana, skönt, men dåligt. Men det var en mysig dag igår och mysig morgon imorse. Trök, två veckor ska jag få vänta för att pyssas igen.
Jag har inte så mycket att skriva om här annars. Händer inte jättemycket. Jag sitter och väntar på intyg från de jobb jag har fått och snälla Jula har iallafall skickat det snabbt. :) Sen sitter jag även och väntar på att få tid med min jobbcoach. tralalala... och väntar på att få fylla år :D Absolut inte för att jag vill blir ett år äldre, tycker det borde gå neråt efter 20, utan för att få hem min kära syster med familj. Så hon och Erik kan mobba mig lite mer för mina stavfel här på bloggen och för att jag pratar dålig svenska och för att "jag drack två flaskor rött vin den där gången".... ;P Samtidigt kan Vincent göra Evil-face, då blir jag lycklig.

hm... vet inte hur det ska gå till när man går ut och går nu, jag kan knappt hämta posten utan att halka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0