Tycker inte bra om körslaget

Åh jag saknar att gå till handels. Jag hade faktiskt jättekul och saknar Joanna. Fasen vad mycket jag skrattade med henne :) Helsingborsdialekten och allt. Även om jag förmodligen aldrig mer kommer läsa med henne så har jag skrivit in mig på Socialantropologi (alex, stavning?) och om jag inte fått jobb, som jag troligt vis inte kommer ha fått, så kommer jag läsa det i höst. :)


Jag tycker inte om körslaget och tycker ännu minde om Gry Forsells kläder (i alla avsnitt!)  men iår har de iallafall 3 körledare som jag hejar på; Kalle, Rongedal och Niklas. Plus att jag inte har något bättre för mig så ikväll ska jag.... förmodligen kommer jag byta kanal om 5 min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0