Vill också...

Mia och Håkan åker alltid iväg med husvagnen på somrarna, och de brukar också ta med Axel och Linnea. Och när vi satt och pratade om det i lördags så sa de att årets destination var Östersund, då blev jag så avis. De sa att jag absolut kunde följa med om jag fick plats mellan Axel och Linnea, klart jag gör ;) Dock vet jag ju inte om jag får jobb i sommar eller inte, och måste ju säga att jag verkligen hoppas att jag får jobb. Annars åker jag absolut med ;)
Om jag stannar hemma ,då ska jag fråga om jag får låna deras hus och ha fest i logen. MYS!

Just nu är det bara Hoffmaestro & Chraa och NERD som lockar till Yran också. Fan vilka dåliga band de ha iår :/ Boka The Flaming Moes istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0