Bra vecka :)

den här veckan som egentligen bara skulle gå ut på att vara barnvakt blev lite mer planerad nu. Imorgon ska jag med mamma till jobbet och lära mig om hur man ska göra med posten. jag ska nämligen jobba där de veckor jag är hemma. Jag har alltså fått jobb även om jag ska bort 9 dagar i juli och sen åka till Turkiet i mitten av augusti. :) Jag är överlycklig. Ska man bort så mycket så får man absolut inte jobb, egentligen. Men har man turen att ha världens underbaraste mamma (som jag, Erik Nyberg och Alexandra Juel har...) så går allt ;)

jag hejar på Norge föresten... i Eurovision alltså. Dom kan få vinna iår igen :P


Just det! Jag Amanda och Orela ska kolla på Sex and the City på fredag också :) JIPPI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0