Festlig helg :)

En superbra helg har har det varit :)

Det började med förfest hos Jenny i fredags som var kul/mysigt :) Sen gick vi till stadt och dansade och så. Bäst var ju när vi somnade i bilen, Jonas mot Amanda, Amanda mot mig, jag mot rutan :P

På lördagen gick vi och kollade på MV och OP och hela min släkt var där, plus pappas barndomskompisar osv. hmm konstigt?! Nej, för vi skulle ha överraskningsfest för pappa som fyller 60 om 2 dagar! Först gick vi stadsvandring med Uno Boman, "i pappas fotspår", sen åkte vi ut till Botorp. Det enda dåliga var vädret :P Sen festade vi till det, vid 22.30 åkte vi hem till Bommagatan och drack och hade det superkul :)

Igår låg vi alla i tv-rummet, helt slut. Käkade pizza och sen blev jag hämtade Amanda och Sandra mig vid 18 för att åka till Jenny och kolla på Avatar. Den var bättre den här gången, men är fortfarande inte på min top 10 lista över favofilmer. Det är bla. Höstlegender, Spirited away, Stockholm boogie, The shining, RENT, Dirty Dancing, Forest Gump, Stardust, Big....fan det blir mer än 10 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0