Jättebra helg :)

Fredagkvällen spenderade jag med Amanda och Sandra och det var så skönt att bara ta det lugnt och umgås :)

Vilken tur att min mamma övertalade mig att åka med på Jonas Gardell. Det var jag mamma pappa och Alex som gick och det var superroligt :D Synd bara att jag blev döv och fick tinitus av kvinnan som satt bakom och skrattade. SKITSTÖRANDE och högt SKRATT! Sen stannade jag hos Alex och Peter när de andra åkte hem. Har haft en superbra helg hos dom. Jag körde "i" Göteborg och vi åkte och kollade på huset dit Juels ska flytta. SUpermysigt tyckte jag det såg ut. Området var perfect :) Sen idag så körde jag hem också (peter och vicce åkte med)

Idag har jag bara kollat på OC och var ute och sprang, men det blev bara 20 min för först fick jag håll första minuten och jag fick till slut ge upp med att "springa bort det" för det funkade inte :P sen så var klockan 20.30 när jag kom ut och jag ville verkligen inte missa Svenska Hollywoodfruarna så :)

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0