Weekend

Det har varit en händelserik helg vilket har varit bra. Alex var ju hemma över helgen så i fredags, efter att vi åkt runt på konst-grejer med mamma,pappa så kollade jag Orela Alex och Amelie på film. The Uninvited. Bra, oväntat slut, dock inte så läskig som jag hoppats på. :)

I går åkte vi (Jag Amanda Sandra) till Jenny och myste. TIll slut bestämde vi oss för att även gå ut. Rätt nyktra. :P Det är så svårt att dansa då, kan inte förstå det! Men det var kul iallafall :)

Idag har jag inte gjort så mycket, hjälp mamma att städa.

Imorgon ska jag upp kl. 5 för att sitta barnvakt till kl. 7 åt Elin :P Härligt!

Vad håller Canada på med ? Känns lite konstigt att Sverige håller på att vinna över dom :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0