19 november, fredag

Ja, känns som en bra dag faktiskt.
Ska åka med bussen till Göteborg runt 15 och vara barnvakt åt vincent när de andra åker på babysim. Japp, jag skippade faktiskt föreläsningen idag men jag hade faktiskt mina skäl. :)
Musicquiz var supermysigt som vanligt. Och som vanligt vann vi inte :P Men vi ska försöka muta med oss min bror o. co. nästa gång så kanske vi får komma till final ;P Vem säger nej till gratis öl liksom ? ;)

imorgon är det kalas för Vincent också :) Släkten åker till Göteborg för att fira vilket ska bli kanonkul :) Det påminner mig om att det är Hockey snart, 4 december åker jag pappa Håkan Axel och vår nya hockeymedlem Jonas :P Då ska jag köpa nya hv-trosor, för dom är mina favisar ;)
Sen får väl vi försöka komma på en annan helg som Axel och Linnea kan komma ner till Göteborg för vi kan ju inte missa Göteborgs-jul-mys-helgen iår!? ;)

Sen är det ju Jul och det är alltid MYS. Även Nyår börjar vi få lite ideer om och om det skulle bli som vi planerat lite på än så länge (inte för stora förhoppningar) så kommer det nog bli supermys :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vi får försöka hitta någon bra helg! Vi kan ju absolut inte missa göteborg-julmys-helgen! :D

2010-11-21 @ 15:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0