bluöe

Sådärja. Där försvann en massa planer inför nästa år. Ja, jag känner verkligen att det är november, jag blir alltid lite smått deprimerad av vädret, skolan osv och ingenting känns rätt eller bra. Jag skulle faktiskt hellre vilja ha jobb nu. Göra samma saker varje dag (inte behöva lära in en massa fakta och skriva tentor) och få in pengar som man sen kan shoppa upp eller åka utomlands för. Jag har ingen ork för något just nu.
Vill ha julafton. Jullov, köpa julklappar (för vilka pengar?) och vara med släkten :) Det är vad jag vill just nu. Min släkt är bäst

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Släkten är helt klart bäst! & jag längtar något otroligt till julafton! :)

2010-11-02 @ 19:19:57
Postat av: Alina

Ja absolut! Och vi får väl nästan hoppas att det snöar snart (jag som iförsig hatar snö) så vi får ta och boka in en helg hos Mia och Håkan :D

2010-11-03 @ 12:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0