Hemtentaplugg

Ja, jag har iallafall skrivit på de tre frågorna, så även om jag skrivit om helt fel saker så kommer jag iallafall inte skicka in ett blankt papper på onsdag ;) Vill att Erik ska komma hit så han kan läsa, säga att jag gjort helt fel, så jag kan ändra på skiten... IGEN ;P Får nog ta och köpa något till både han och Peter som hjälpt mig så otroligt mycket, Peter med alla bokinlämningar och Erik med denna hemtenta. Jävla korv att man är student och inte har några pengar dock.

På onsdag kväll åker jag till Göteborg igen (efter att som sagt ha skickat in hemtentan) för på torsdag börjar nästa kurs. Är tyvärr inte alls förberedd för denna, utan böcker och allt, men det var jag för denna också, då missade jag även de två första veckorna, så det känns okej ändå =)

Ska man börja tänka på julklappar också? Jag är så gammal och tråkig så jag önskar mig typ bara böcker och småthings iår. Pengar får det också ta och bli. Vill ju resa i februari (om det blir med pojkvän eller kompis vet jag inte men) ååååh Egypten igeeeeeen... ja dit vill jag.


Syssling, Orela, jag - Uzbekistan

 Egypten - Hurgada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0