Onsdagen jag väntat på !

haha så, nu är den inskickad. Det jobbiga är att man inte kan slappna av NU. Litteraturlistan är lång som en julaftonsinhandlingskvitto och jag har en utav de 1000 man ska ha inför nästa kurs. Jag ORKAR som sagt inte!
Nu ska jag tvätta håret och klä på mig vanliga kläder, som jag inte gjort hela denna veckan ;P

Men resten av veckan ser jag fram emot. Ikväll åker jag till Göteborg och kramas med min syster och hennes underbaringar. (Peter vill jag inte kramas med :P) Imorgon blir det första föreläsningen på nya kursen och sen kommer Jonas. Vi ska se SAW 3D, och jag bajsar nästan på mig när jag tänker på det. Vad ger jag mig in på? Jag hatar skräckfilmer. Nu ska jag se det på Bio, med högt ljud och i närbild! huu.....
På fredag åker vi hem ganska sent, med 3/4 av Juel-family. På lördag blir det ölkväll hos Kristoffer :) jäj!


Kommentarer
Postat av: amanda livh

Vadå hatar skräckfilmer???? :P

2010-11-03 @ 20:37:09
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0