Vardagsliv

Tillbaka till den vanliga vardagen. Efter den långa resan är man hemma och ska vänja sig vid vanligheter.
Studier i Göteborg. Leka med min systers barn ;P åka hem på helgerna och träffa dom man hinner. Speciellt min fina pöjkvän :) Ja, det är nu man borde planera in en massa grejer inför vintern, så den går fort. Jag har redan börjat fundera på att läsa språk till våren... hmm....
Sen vill jag planera in tunna hos Mia och Håkan, men det går ju inte planera in fören snön kommer, som jag verkligen inte längtar till :P
Dop är det om 2 veckor, för min systers dotter. jag har inte råd att köpa något nytt att ha på mig. jag har inte ens tid att åka in till stan för att köpa present. Men det får jag väl göra ändå. Onsdag. Efter skolan. Det blir bra.

Snart åker jag mot Göteborg iallafall.

Puss


Kommentarer
Postat av: Linnéa

När det blir snö kan vi ju åka och åka pulka igen! :)

2010-09-20 @ 22:01:53
Postat av: Alina

ÅH ja! Det var ju superkul! :D Det måste vi göra om :)

2010-10-07 @ 15:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0